پروژکتور ال ای دی


تاکنون هنگام عبور از یک محیط باز که توسط چراغ های متعدد روشن شده است متوجه شده اید که در روشنایی ایجاد شده توسط این چراغ ها چقدر احساس امنیت می کنید؟ نورپردازی فضای باز از آن جهت حائز اهمیت است که اغلب افراد نیمی از زمان خود را در فضای بیرون از خانه سپری می کنند و نیاز دارند که در محیط هایی با روشنایی کافی در هر ساعت از شبانه روز قرار بگیرند. شاید در گذشته تنها دلیل وجود امکانات روشنایی برای یک محیط باز تامین نور کافی بود اما امروز علاوه بر تامین نور، نورپردازی محیط های باز زیبایی آن ها را دو چندان کرده و مهم تر از آن باعث بالا بردن امنیت آن فضا میشود. در محیط هایی که نور کافی وجود دارد امکان سرقت و خطرات احتمالی بسیار کمتر میشود و همه ی ما این حس را تجربه کرده ایم که هنگام قرار گرفتن در محیطی تاریک احساس ناامنی و ترس بر ما چیره میشود و هنگامی که نور و روشنایی را می بینیم نفسی از سر آسودگی خیال میکشیم. پروژکتور ال ای دی یک منبع نور مناسب و کاربردی برای محیط های باز است که نور بسیار قوی و یکنواختی منتشر می کند.  پروژکتورهای ال ای دی بسیار متنوع هستند و پیشرفت تکنولوژی در این چراغ ها باعث شده که میزان وات کمتر اما قدرت انتشار نور آن ها بالاتر برود.

با این مقدمه میخواهیم به یکی از مهم ترین ابزارهای نورپردازی و روشنایی محیط های باز به نام پروژکتور ال ای دی اشاره کنیم.

 

مزیت استفاده از پروژکتور ال ای دی

پروژکتورهای ال ای دی ویژگی های زیادی دارند، این چراغ ها در حالت های مختلف و در محیط های مختلف قابل استفاده هستند.

  • تنوع رنگی این پروژکتورها زیاد است و قیمتشان نیز بسیار مناسب است.
  • همچنین طول عمر بالایی نیز دارند.
  • کیفیت ساخت بالایی دارند.
  • از همه مهم تر مصرف برق آن ها بسیار کم است.
  • در لحظه روشن شده و نورشان نیز کامل است بنابراین نیازی نیست زمانی را صرف انتظار برای روشن شدن آن ها کنید.
  • پروژکتور ال ای دی سبک و قابل حمل است.
  • پروژکتور ال ای دی به دلیل به کار رفتن چراغ های ال ای دی برخلاف سایر چراغ ها گرما تولید نمی کنند و در نتیجه نیاز به وسایل خنک کننده ندارند.
  • این پروژکتورها برخلاف پروژکتورهای قدیمی هیچ صدای مزاحمی تولید نمی کنند.
  • برای ساخت این نوع لامپ ها برخلاف لامپ های کم مصرف متال هالید و بخار اسید و مواد و گازهای سمی استفاده نشده پس استفاده از آن ها برای محیط هایی که در آن مواد غذایی تولید میشود مانعی ندارد.
  • این نوع لامپ ها اشعه ماوراء بنفش را منتشر نمی کنند.

پروژکتورهای ال ای دی برای پایه یوک در پشت بام ها، پایه مناظر و تابلوهای تبلیغاتی و راهنمایی رانندگی، نمای ساختمان، پایه های لغزنده یا بازوها برای روشنایی پارکینگ، نورپردازی فضاهای بزرگ مثل پارک ها و ورزشگاه ها و … کاربرد دارند.

پروژکتور ال ای دی رنگی

شاید تا به حال تنها نور آفتابی یا مهتابی پروژکتورها را دیده باشید اما پروژکتورهایی با رنگ آبی، سبز و قرمز نیز عرضه میشوند که میتوان نور آن ها را کنترل کرد و برای زیباسازی محیط های مختلف از آن ها استفاده کرد. رنگ پروژکتورها را به وسیله عددی در واحد کلوین مشخص می کنند؛ رنگ نور پروژکتورها از حدود ۲۷۰۰ کلوین برای نورهای آفتابی و تا ۶۵۰۰ کلوین برای نورهای مهتابی است.

پادکست پروژکتور ال ای دی

بیشتر بخوانیم : لامپ جیوه نور مستقیم

پروژکتور ال ای دی - چراغ قوه

پروژکتور ال ای دی در تهران

حال که به پایان مطلب رسیدیم ممکن است برخی از شما با توجه به مزایای استفاده از پروژکتورهای ال ای دی قصد خرید یکی از آن ها را داشته باشید. نکاتی که برای خرید این نوع چراغ ها لازم است را گفتیم اما یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید آن ها پیدا کردن مراکز معتبر برای تولید و فروش انواع پروژکتور است.

ما قصد داریک یکی از بهترین مجموعه هایی در در زمینه فروش پروژکتور را به شما معرفی کنیم:

مجموعه چراغ قوه که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با هدف ارایه خدمات برق لوستر و صنایع وابسته آغاز نمود در تلاش است انواع محصولات مثل پروژکتورهای ال ای دی، تجهیزات ایمنی و نظارتی و هوشمند سازی، تجهیزات مربوط به صنعت برق، تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک، کلید و پریز و تجهیزات جانبی، لوستر و آباژور، لامپ، چراغ و صنایع روشنایی، سیم و کابل و تجهیزات مرتبط، تجهیزات ارتینگ، لوازم ضد انفجار، تجهیزات تابلو و اندازه گیری را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد. گروه فنی مهندسی چراغ قوه با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.این سایت بهترین گزینه برای خرید انواع مختلفی از محصولات برقی و الکتریکی از جمله پروژکتور ال ای دی در تهران میباشد، چرا که شما میتوانید با مراجعه به سایت در قسمت محصولات در صفحه اصلی ، انتخاب گزینه ی مورد نظر و انتخاب محصول مورد نیاز از بین محصولات مختلف که توسط فروشندگان در سایت بارگزاری شده اطلاعات لازم را کسب نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

تعمیر پروژکتور ال ای دی

پروژکتور اِل ای دی نسل جدیدی از تجهیزات روشنایی است که برای روشنایی و نورپردازی اماکن وسیع بسیار مناسب است. این نوع پروژکتور برخلاف لامپ های معمولی و هالوژنی، روشنایی توسط مجموعه ای از ال ای دی ها که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، انجام می‌شود.

پروژکتور اِل ای دی کوچک، سبک و قابل حمل بوده و دارای طول عمری بالا هستند. این نوع پروژکتور با تاخیر خاموش و روشن نمی‌شود و بیش از ۱۰ هزار ساعت امکان روشنایی و توانایی کار دارد. علاوه بر این تعمیر انواع پروژکتور ال ای دی به سهولت و با اندکی دقت امکان پذیر است. تعمیر پروژکتور اِل ای دی شامل انجام مراحل تست ال ای دی و تست درایور است.

روش تست ال ای دی به این صورت است که با اتصال یک منبع تغذیه ۳۰ وات به دو سر ال ای دی آن را تست کرده و عیب یابی صورت می‌گیرد. پس از انجام مرحله تست ال ای دی و حذف و تعمیر ال ای دی های سوخته و نیمه سوخته با استفاده از یک ال ای دی سالم درایور پروژکتور ال ای دی تست می‌شود. بررسی پل دیود، ماسفت، خازن های خروجی، دیود های خروجی، آی سی، خازن ها و مقاومت های اس ام دی و… نیز با دقت در این مرحله باید انجام شوند.

بیشترین سوالات سرچ شده در گوگل

  • آیا پروژکتورهای LED خوب هستند؟

به طور خلاصه ، پروژکتورهای LED کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهند و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند. LED ها می توانند تا ۲۰۰۰۰ ساعت دوام بیاورند تا نیاز به تعویض داشته باشند و پروژکتورها به طور کلی کوچکتر از انواع دیگر هستند.

  • کدام پروژکتور LED بهتر است یا LCD؟

پروژکتورهای LED از دیودهای ساطع کننده نور استفاده می کنند که از نظر مصرف انرژی بیشتر و نسبت به سایر پروژکتورها عمر بیشتری دارند. … پروژکتور LCD از صفحه نمایش کریستال مایع استفاده می کند و هیچ قطعه متحرکی ندارد که به طور کلی آنها را کمی ارزان تر می کند ، اما آنها نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم دارند که به معنی پول بیشتر است.

  • پروژکتور LED برای چه مواردی استفاده می شود؟

پروژکتور LED دستگاهی است که از دیودهای ساطع کننده نور برای نمایش محتوای ویدئویی روی صفحه تخت استفاده می کند. کیفیت تصویر بالا را برای کاربران تضمین می کند. علاوه بر این ، استفاده از لامپهای هالوژن قدیمی را برای نمایش محتوا حذف می کند.

بیشتر بخوانیم : انواع لامپ

قیمت پروژکتورهای ال ای دی

سایت چراغ قوه بهترین گزینه برای خرید انواع مختلفی از این پروژکتور ها میباشد چرا که شما میتوانید با مراجعه به سایت در قسمت محصولات در صفحه اصلی و انتخاب گزینه “لامپ چراغ و صنایع روشنایی” وسپس انتخاب محصول پروژکتور از محصولات مختلف که توسط فروشندگان مختلف در سایت بارگزاری شده اطلاعات کسب نمایید.

این مزیت علاوه بر اینکه به مشتریان کمک میکند امکان دسترسی آسان و سریع به فروشگاه های مورد نیاز خود را داشته باشند نیزاین امکان را فراهم می آورد تا با بررسی اجناس ارائه شده و مقایسه آنها بهترین انتخاب را صورت دهد. همچنین میتوانید برای دسترسی سریعتر به قیمت پروژکتور مورد نظر خود، ازقسمت جستجوی محصولات در صفحه اصلی نیز اقدام فرمایید. توصیه میشود که در صورت داشتن هر سوالی با همکاران ما در تماس باشید و راهنمایی های مورد نظر خود را به دست آورید.

سوالات متداول

کاربرد پروژکتور های ال ای دی چیست؟

– مناسب برای استفاده در استادیوم های ورزشی
– مناسب برای استفاده در کارخانه ها و کارگاه های مختلف
– استفاده در انبارهای بسیار مختلف
– مناسب برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطوح اتوبان ها و جاده ها

انواع پروژکتور های ال ای دی کدام است؟

– پروژکتور های ال ای دی SMD
– پروژکتور های ال ای دی COB
– پروژکتور های ال ای دی POWER

مزیت های پروژکتورهای ال ای دی چیست؟

– این پروژکتور ها از گارانتی و ضمانت نامه های بلند مدتی برخوردار می باشند.
– پروژکتور های ال ای دی مصرف برق بسیار پایینی را دارند.
– سبک وزن بودن
– قابلیت حمل آسان
– گرمای زیادی تولید نمی کنند.

محصولات مرتبط

نقشه پروژکتور ال ای دی در تهران

نظرات کاربران

9 − شش =

  • علیرضا حسین خانی
    24/07/1400
    • Avatar photo
      چراغ قوه
      29/08/1400
  • مرادی
    22/08/1400
    • Avatar photo
      چراغ قوه
      29/08/1400
  • زمانی
    20/09/1400
    • Avatar photo
      چراغ قوه
      23/09/1400
  • محمدی
    20/09/1400
    • Avatar photo
      چراغ قوه
      23/09/1400